Hop til hovedindholdet

Marte Meo Foreningen i Danmark logo

Marte Meo Foreningens Temadag 21.5.2019 med Dorthe Birkmose.

Dato og tid

Tirsdag d. 21. maj 2019 kl. 09:00 til 15:45

Tilmeldingsfrist

Torsdag d. 16. maj 2019 kl. 15:00

Odense Congres Center, Ørbækvej 350, 5220 Odense M Odense Congres Center
Ørbækvej 350
5220 Odense M

Marte Meo Foreningens Temadag 21.5.2019 med Dorthe Birkmose.

Arrangementsbeskrivelse

Dorthe Birkmose er uddannet psykolog, med speciale i mang­lende erkendelse hos mennesker med hjerneskade.

Dorthe vil tale om to perspektiver på etik: Forråelsesrisikoen og motivationsarbejdet.
Bla. ud fra sine egne fortællinger om forråelse, om afmagtsfølelsernes slitage, feks. i forbindelse med stress. Samt om de forråede tanker, onde handlinger og legitimerende bortforklaringer.
Dorthe vil også fortælle om etikken i arbejdet med andre mennesker. Samt at styrke fagligheden og vigtigheden i at sørge for såvel personalets robusthed som ordentlighed i mødet med mennesker, der har behov for hjælp.

Arrangementet afholdes Odense Congres Center, tirsdag den 21. maj 2019. kl.9.00-15.45.

Tilmeld dig allerede nu!

Har du spørgsmål omkring dagen er du velkommen til at kontakte bestyrelsen enten via
www.martemeo.dk
eller skrive direkte til